torsdag 6. oktober 2016

Reisetreff med SmartReiser på Ringve - 06.10.2016

Fristende fotturer - Erik er en av reiselederne - Foto:RandiAa©
Reising er blitt våre dagers hobby for alle og enhver. Og reisene blir bare mer spennende og "kreative" ser det ut til.
Om man fra før av var reiseglad og reiselysten - ble man det ikke mindre etter denne kvelden med SmartReiser.
Det vanskeligste blir i etterkant å bestemme seg for hvor til og når - her var jo faktisk alle reisene bare SÅ fristende.
Selv om det er noen av stedene jeg har reist til tidligere, kan jeg godt reise en gang til - for her ser det ut til at det blir en "ny vri" på reisen med Smartreiser.
Til Liverpool for eksempel - det er en av mine favorittbyer - men jeg har aldri vært der med Travellin' Strawberries før.
(Her litt om mine Liverpool-reiser)
New Orleans har jeg også vært til, men kanskje ikke fokusert nok på musikken.
SmartReiser reiste jeg med til England i mai-juni 2016 - her er et lite referat.

En oversikt over kommende reiser (fra SmartReisers nettside)
 
 
 
Her er noen bilder jeg tok på reisetreffet:
Flott fottur - Håkon er reiseleder - Foto:RandiAa©
Marit og Erik fra SmartReiser - Foto:RandiAa©
Sprudlende innslag med sang og musikk fra Trawellin' Strawberries - Foto:RandiAa©
Kenneth forteller om spennende musikk-fokusert reise i USA - Foto:RandiAa©

 Ønsker alle God Tur med SmartReiser!

2 kommentarer:

  1. Inspirerende treff og innlegg.:) Det var mange turer som fristet, gitt. Man får bare spare penger...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, noe å se frem til - man får i hvert fall ikke reist til flere steder samtidig - så det må prioriteres.

      Slett