søndag 25. mars 2012

Søndagstur til skole-byggingen - Del 1

Foto:RandiAa©
Søndagsturen ble lagt innom ny-skole-byggingen. Jeg hadde ikke vært der siden oktober og skole-riving nå. Jeg tok med kameraet og trasket av gårde i regnværet...jeg prøver å øke på gå-distansene mine etter hvert nå - og greide til og med denne trappen......det regner og regner, slik at til og med gjerdestolpene har begynt å bære paraply nå:
Foto:RandiAa©
Søndag er litt dum dag for fotografering av byggingen, gjerdene rundt er låst da, og man kommer ikke inntil byggingen. Men jeg skal gå en dag snart igjen, når arbeiderne er der, og når jeg slipper å utsette kameraet for regn. Men noe inntrykk av dimensjonene får man...og det går sin gang. Det skal ikke være innflytting høsten 2012 - det er ikke  ferdigstillelse før ved  skolestart 2013. Her er prosjektet.
Og her er det få bildene jeg tok:
Bygging av nye Strinda Vgs. skole - Foto:RandiAa©
Bygging av nye Strinda Vgs. skole - Foto:RandiAa©
Bygging av nye Strinda Vgs. skole - Foto:RandiAa©
Bygging av nye Strinda Vgs. skole - Foto:RandiAa©

Fikk med en liten tue med Galanthus nivalis - snøklokker i en hage jeg passerte, før jeg valgte å legge bort kameraet på grunn av tett regn....:
Galanthus nivalis - Foto:RandiAa© 

Skolebygging Del 1
Skolebygging Del 2
Skolebygging Del 3
Skolebygging Del 4
Skolebygging Del 5

Se også Skoleriving:
Skoleriving Del 1
Skoleriving Del 2
Skoleriving Del 3
 
Skoleriving og nybygging Flickr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar