torsdag 27. oktober 2011

Oktoberfest på Akam fotoforum - Dag 27 - Bytur

Nidelven mot Bakke bro - Foto:RandiAa©
En vakker høstdag i byen - hadde noen nødvendige ærender, og det lot seg kombinere med litt fotografering på veien, og i tillegg fikk jeg dagens sykkeltur til og fra - og det erstattet den "obligatoriske" kveldsturen. Sykkelen lot jeg stå igjen på Bakklandet mens jeg ruslet videre, fikk gjort mine ærender, fotografert litt og det ble også tid til et venninnetreff på stam-kafeen. Bryggene og Gamle Bybro er fotogene steder både for turister og "urinnvånere". Det males litt rekkverk for tiden:
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Dristig sengetøyristing det der kanskje? - Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Bildet ble tatt i skumringstimen da jeg dro hjem fra byen - Foto:RandiAa©
Gamle Bybro er 150 år i år, det ble bemerket på NRK Midt-Nytt 
Vår Frue Kirke - Foto:RandiAa©
Middelhavet i Munkhaugveita - Foto:RandiAa©
Munkegaten og Domkirken - Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Stiftsgårdsparken - Foto:RandiAa©
The Wharves (Bryggene) A Slide-show - Photo:RandiAa©

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar